BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 26, 2011

TAK NAK YANG BESAR

Aku melihat seorang wanita yang terkial-kial memasukkan keretanya ke dalam petak parkir. Hmm, cantik. Kereta itu. Tiga empat kali keluar masuk tapi masih xdapat masuk ke dalam petak dengan betul. Dapat lesen terbang ke tu? Hish, jangan mengate, aku pun same!masih terkial2.

Kesian, niat di hati nak tolong tapi takut dia salah anggap pulak kan, takut diingatnya aku ni penyangak mane ntah. Ye la, macam biase, dengan serabai aku keluar ke bandar. Lantak le, baju aku. Kali kelima akhirnya dia berjaya jugak masukkan kereta ke dalam petak walau masih x berapa cantik pada hemat aku. Okey, pengajaran untuk hari ini, jangan guna kereta besar. That’s it! Cukup lah yang kat bawah ni saje.






0 ekor kura2:

Post a Comment