BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 4, 2011

Cerita satu hari

Pada 27 September bersamaan 27 Ramadhan, aku dengan resminya telah memecahkan rekod aku sebgai pemandu berhemah dengan ‘mencium’ punggung kereta orang lain. Lokasi kejadian ialah depan Sabasun Gong Badak. Punca? Almaklumlah di akhir2 ramadhan kereta bersusun2, ikut pulak dekat2. Masa ni peraturan 4 saat tu tak pakai dah, tak relevan. Nah, terimalah padahnya. Nasib baik owner kereta yang aku bawak ada sebelah, jadi dia tahu kenapa terjadinya insiden itu.

Pak cik kereta yang aku langgar tu sangat baik sebab tak mintak ganti rugi, maybe sebab dia tengok aku inesen lagi kot, trimas banyak2 pak cik. Bawak balik kereta kat rumah, bagitahu ayah sikit je eksiden tu, sekali dia tengok sikit apanya sampai bumper terangkat. Erk, kecik lagi la tu kalau banding dengan orang lain eksiden. Sampai saat ni aku masih teringat insiden tu, dan aku akan membrek dari jaoh kalau di trafic light, menslow lebih baik dari menghabiskan duit lagi.

Selepas dibaiki, gambar sebelum tak dan nak ambik sebab bateri kemera tak ade.

p/s: ada lagi 2 orang sahabatku yang mengalami insiden ngeri ini, terima kasih sebab tak biarkan aku sorang :p


2 ekor kura2:

SU_EDA said...

xpe skali skala terlanggar...:P

نورول اشيکين said...

ni la kawan...kalu pendek umor xdok doh ni

Post a Comment